Photo story: με MINI JCW στο Ελληνικό

Post date:

Author:

Category:

mini jcw δοκιμή

 Νιώθεις και λίγο Mark Wahlberg στο Italian Job ή και Jason Statham στο Transporter όταν πραγματοποιείς ένα «J-Turn» πίσω από το τιμόνι των ισχυρότερων MINI John Cooper Works στο «Workout 2017» που διοργανώνεται αυτές τις μέρες (μέχρι 18 Ιουνίου 2017) στις εγκαταστάσεις του Softball στο Ελληνικό.

Ξέρεις τι σου λέω για το ”J-turn”. Αυτή την κλασική σκηνή στο «street-fight» που τα δύο αυτοκίνητα είναι μούρη με μούρη πηγαίνοντας προς την ίδια κατεύθυνση και μόλις βρει χώρο το προπορευόμενο όχημα (συνήθως ο… καλός της υπόθεσης) που πηγαίνει με όπισθεν και… όσα, γυρνάει απότομα το τιμόνι προς μία κατεύθυνση ενώ ταυτόχρονα αφήνει το γκάζι.

Μόλις το αυτοκίνητο αρχίσει να περιστρέφεται αφήνει τα χέρια του από το τιμόνι για να επανέλθει μόνο του στην ευθεία και μόλις πραγματοποιηθεί η περιστροφή 180 μοιρών έχει ήδη «κουμπώσει» 1η ή 2η σχέση στο κιβώτιο και συνεχίζει την πορεία του χωρίς να χάσει σχεδόν καθόλου χρόνο. 

Πρόσθεσε σ’ όλα αυτά φρενάρισμα σε βρεγμένο και στεγνό, σλάλομ που οδηγεί σε μία δεξιά παρατεταμένη για την τελική ευθεία πριν πέσεις και πάλι στα φρένα για την τελευταία δοκιμή των τετραπίστονων δαγκάνων της Brembo με τους αεριζόμενους δίσκους 330 mm εμπρός στο MINI JCW (δυνατά και χωρίς σημάδια κόπωσης παρά την «κουφόβραση» που επικρατούσε το μεσημέρι στο Ελληνικό).

mini john cooper works δοκιμή

 Η φόρμα την οποία συμπληρώσαμε για τη συμμετοχή μας στο event της BMW Hellas

 Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε διαφορετικά groups. Τα κορίτσια, ναι αυτά…, μας οδηγούν

 To 4Drivers εκπροσώπησε στην εκδήλωση ο έμπειρος Δημήτρης Θεοχάρης (αριστερά). Ο Δ.Θ. έχει μακρά θητεία στον ειδικό Τύπο με σταθερές συνεργασίες απ΄την τηλεοπτική εκπομπή ”Στη θέση του οδηγού” με τον αείμνηστο Άρη Σταθάκη μέχρι επί δεκαεπτά χρόνια δημοσιογράφος στο Car&Driver και αρχισυντάκτης του ψηφιακού του portal. 

mini cooper δοκιμή

 Το «παρόν» στο «MINI JCW Workout 2017» δίνουν όλα τα αμαξώματα της MINI στις πιο «hardcore» εκδόσεις τους, 3θυρο ή Cabrio, Clubman ή Cοuntryman. 

 Εντάξει, δεν θα σας πούμε ότι εξαντλήσαμε και τα όριά μας ή αυτά των «μηχανημάτων» που χειριστήκαμε, αφού η παρουσία του «ινστρούκτορα», οι περιορισμοί και η φιλοσοφία αυτής καθαυτής της εκδήλωση που είναι διαμορφωμένη έτσι ώστε καθένας εκ των 300 «potential clients» με Cooper S και άνω στην κατοχή τους, να ζήσουν ιδίοις όμμασι τη νέα εμπειρία John Cooper Works, μας περιόρισε σε πιο πολιτισμένους χειρισμούς…  

 Ακόμα και με το Mid στο Mini driving modes επιλεγμένο (Green, Mid και Sport τα προγράμματα που επιλέγεις από τον περιστροφικό δακτύλιο στη βάση του κιβωτίου), το μοτέρ είναι υπέραρκετό για όποιο από τα αμαξώματα του MINI, ενώ με το Sport τα πολύ καλά σε αίσθηση χειριστήρια γίνονται ακόμα πιο άμεσα σε απόκριση και με καλύτερο «feedback».

 Μετά το δεύτερο σλάλομ, μάλιστα, που τα Pirelli (η οποία προμήθευσε την απαραίτητη γόμα) ήρθαν σε πιο σωστή θερμοκρασία και «γράπωσαν» καλύτερα το τερέν στις εγκαταστάσεις του Ελληνικού, το 3θυρο MINI JCW ήταν ουδέτερο και ευθύβολο με μόνο ελαφριές τάσεις της «μούρης» να ανοίξει την τροχιά της αν έμενες πιεστικά στο γκάζι.

 Οι πολύ καλές εντυπώσεις που μας άφησε το Cooper Sενισχύονται χάρη και στην πιο σφιχτή ανάρτηση (με ηλεκτρονικό έλεγχο απόσβεσης προαιρετικά) και το πολύ καλό ηλεκτρονικό «μπλοκέ» EDLC. 

Η αλήθεια όμως είναι ότι ένα… τσικ από τον σκληροπυρηνικό του χαρακτήρα έχει χαθεί υπέρ της αναβάθμισης σε πιο premium επίπεδα. Κάτι που μόνο ίσως ο αρκετά «πυροβολημένος» petrolhead θα αντιληφθεί. Ο πιο αντικειμενικός, όμως, θα καταλάβει ότι η εξέλιξή του αναβαθμίζει τη συνολική εικόνα του MINI 

 Με TwinPower Turbo, Valvetronic, διπλό Vanos και άμεσο ψεκασμό, ο δίλιτρος 4κύλινδρος βενζίνης παράγει 170 kW (231 ίππους δηλαδή από τις 5.200 έως τις 6.000 rpm) και μέγιστη ροπή που αγγίζει τα 320 Nm από τις 1.250 έως τις 4.800 rpm. Σε σχέση με το δίλιτρο στο Cooper S, έχουμε αναβαθμισμένο intercooler, πιστόνια και λογισμικό με νέο turbo και σύστημα εξαγωγής πρόκειται για το ισχυρότερο μοτέρ που τοποθετήθηκε ποτέ σε MINI παραγωγής. 

 Ο συνδυασμός γίνεται με μηχανικό είτε με αυτόματο Steptronic -6 σχέσεων (που δεν είναι η προτίμησή μας) και στις δύο περιπτώσεις- ενώ ενδεικτικά στο 3θυρο το 0-100 km/h πραγματοποιείτε σε 6,3” ή σε 6,1” με το αυτόματο (246 km/h η τελική και στις δύο περιπτώσεις). Καλύτερη είναι η κατανάλωση και οι ρύποι στη δεύτερη περίπτωση με τη μέση εργοστασιακή να αγγίζει τα 6,7 lt/100 km και τα 5,7 με το αυτόματο (155 g/km CO2 και 133 αντίστοιχα). 

 Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων ένα πλήρες αεροδυναμικό κιτ, πιο σφιχτή σπορ ανάρτηση, φώτα LED, ζάντες 17 ιντσών, σύστημα πέδησης Brembo, σπορ καθίσματα, πολυλειτουργικό τιμόνι, Mini driving modes, εμπρός προφυλακτήρα με επιπλέον εισαγωγές αέρα στη θέση των προβολέων ομίχλης, πλαϊνά μαρσπιέ, ελαφρώς τονισμένοι θόλοι, διπλή απόληξη εξάτμισης, νέος πίσω προφυλακτήρας και διαχύτητς, νέα πίσω αεροτομή και ελαφρώς πιο «φουσκωμένο» εμπρός καπό. 

 Tα «tailor-made» ελαστικά για τις συγκεκριμένες δοκιμές τα προσέφερε η Pirelli η οποία με την τεχνολογία «Perfect Fit» κατασκευάζει ελαστικά ειδικά για το αυτοκίνητό σας.  

MINI τιμές

 Με πιο σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια, ενισχυμένα και πιο ελαφριά ψαλίδια και νέες αντιστρεπτικές η εμπρός ανάρτηση, ενώ η πολλαπλών πίσω είναι επίσης πιο ενισχυμένη και ελαφριά. Στα βασικά του χαρακτηριστικά ανήκει και το aποτελεσματικό EDLC (Electronic Differential Lock Control), το ηλεκτρονικό μπλοκέ, δηλαδή.

MINI auto home

 Ξεχωριστό και το Countryman με το MINI Autohome. Μία αναδιπλούμενη σκηνή οροφής ουσιαστικά. Όταν ζητήσαμε από την επικεφαλής της κόκκινης ομάδας να μας ξεναγήσει στα ενδότερά της δυστυχώς η απάντησή της περιορίστηκε μόνο στην αποκάλυψη του πανέμορφου χαμόγελού της. Better luck next time…

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει